קיבוץ ניר נחל האסי - בניר דוד אומרים שהמאבק על האסי הפך את חייהם לסיוט אך המוחים לא מתכוונים לוותר מקומי הארץ - מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול.

קיבוץ ניר נחל האסי - ×'ניר ×"ו×" אומרים ש×"מא×'ק על ×"אסי ×"פך את ×—×™×™×"ם לסיוט אך ×"מוחים לא מתכוונים לוותר מקומי ×"ארץ - מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול.. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל.

מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. כל המידע על נחל הקיבוצים. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי.

נחל ×
נחל ×"אסי שזורם ×'תוך קי×'וץ ניר ×"ו×" Youtube from i.ytimg.com
בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. חלי יעקבס מנכלית תיירות ניר דוד, אמרה כאזרחית אני מודאגת כי ראיתי איך האסי הוא חלק מאירוע יותר גדול שבו נפגשות אג'נדות שונות, וכולם מדברים על הכאבים שלהם, וכל נושא הפוליטיקה. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל.

אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית.

חלי יעקבס מנכלית תיירות ניר דוד, אמרה כאזרחית אני מודאגת כי ראיתי איך האסי הוא חלק מאירוע יותר גדול שבו נפגשות אג'נדות שונות, וכולם מדברים על הכאבים שלהם, וכל נושא הפוליטיקה. המלחמה על נחל האסי נמשכת: ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ.

אורכו של מקטע נחל ×
אורכו של מקטע נחל ×"אסי ×"× ×'יש לרחצ×" ×"וא 560 מטרים ו×"וא זורם ×'ין ×"×'תים ×'תוך קי×'וץ ניר ×"ו×" from static.wixstatic.com
הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה, תיצור תיקון הרבה יותר משמעותי מפתיחת השערים. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות.

העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות.

נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל.

דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. אנו שבים וקוראים לאנשי המחאה להרגיע אתה רוצה לדעת עוד משהו?

נחל ×
נחל ×"אסי ×"חוצ×" את קי×'וץ ניר ×"ו×" צילום יעק×' סער לע מ אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה, תיצור תיקון הרבה יותר משמעותי מפתיחת השערים. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד.

נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן.

מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר. קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן חגג בחג החנוכה האחרון 80 שנה לעלייתו על הקרקע. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. קיבוץ ניר דוד, אשר ידוע גם בשם תל עמל, היה אחד היישובים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת מבצע חומה ומגדל. בתקופת הקיץ והחופש הגדול מגיעים למקום השם העברי ניתן לו בין השאר עקב זרימתו הצמודה לקיבוץ ניר דוד, שהיה ישוב החומה והמגדל הראשון שהוקם בארץ. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד. קיבוץ ניר דוד הינו אחד הקיבוצים המקסימים והיפים ביותר בעמק המעיינות.

אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות נחל האסי. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook